vineri, 27 decembrie 2013

Singur Acasa varianta romaneasca


Din seria eu nu ma plictisesc, intalnirea cu politia...part drei. 
 
Aproape de miezul noptii si se aude un ding-dong stingher de la soneria proaspat montata. Drace, or fii colindatorii iarasi...imi zic in sinea mea de grinch, oare cine m-a pus sa montez sonerie tocmai acum. Din nou ding-dong si mai insistent...al naibii nu se lasa...asa ca ma tarasc afara din patul meu iar un etaj mai jos arunc o geaca pe mine si... ies in curte. Un girofar ros-albastru imi atrage atentia si ma trezeste din somnolenta in timp ce o alta masina are farurile indreptate spre mine. In geaca de ski si cu o pereche de izmene scurte ma simt la fix ca in singur acasa cand cei doi politisti ma tintuiesc cu lanternele. 
 
"Locuiti aici?!"...."nu"...mormai eu in sinea mea...cum naiba nu. M-am mai intalnit cu voi, ma stiti, ma opriti frecvent al naibii, mai des decat mi-as dori. I intreb super flu daca i pot ajuta cu ceva, si aprind si eu magica lanterna de pe telefon (daca ei ma orbesc pot si eu, doar am cu ce). "Aveti niste genti la zidul ala"...graieste vocea de dupa gard. Ma uit buimac...ce naiba doar nu am jante de masina, le-o fi pitit unu la mine in curte, am pus-o acum...ma cred astia infractor. Ma uit inapoi la politist nedumerit "ce jante, unde?!!! Zau ca nu stiu nimic, n-am fost eu!". Politistul insista si arata din nou spre usa...realizez dupa cateva schimburi de replici nevinovate ca se refera la sacul de gunoi ce il scosesem pe prispa alaturi de o geanta veche de voiaj de care vroiam sa scap. 
 
Ahh alea jante de fapt genti, firar...ma explic repejor, si politistul rasufla usurat...ahh pai stiti sunt multe...spargeri completez eu...stiu mi-ati mai spus, ne vedem chiar des. "Acum macar stiu ca sunteti in siguranta, stiti acel domn statea cu masina in fata casei dumneavoastra, dar vorbeste doar la telefon, l-am identificat, gentile puse in fata, credeam ca hotii incarca material de zor, iar aceea era za getaway car". Ma uit la politist (sigur a vazut mai multe filme ca mine), ma uit la izmenele mele....din nou la politist...."imi cer scuze ca v-am deranjat la ora asta tarzie" vine replica. Nu-i nimic, ma simt si eu mai in siguranta acum. 
 
Cum sa te plictisesti la Dumbravita cand esti vegheat mai ceva ca in programul de protectie al martorilor. A nu se intelege gresit, apreciez maxim grija politiei pentru siguranta mea, iar textul se vrea a fii doar o descriere amuzanta a situatiei.
 
Somn usor!

3 comentarii: