luni, 4 martie 2013

Inapoi spre Romania

Ma indrept cu pasi repezi spre implinirea unui an de cand sunt in America, si totodata a unui an de cand nu am mai fost acasa in Romania. Mi s-a cam urat si de conversatii pe Skype, facebook...si oricat de evoluata ar fi tehnologia moderna tot nu tine loc de realitate.

Pana acum m-au impiedicat atat lipsa banilor cat si a zilelor de concediu (in America sunt doar 10 zile de concediu pe an). Dar "enough is enough". Motivat si de faptul ca un foarte bun prieten se casatoreste in luna mai, dar si de dorul de casa si familie, am luat azi in sfarsit biletele.

Dupa o scurta vanatoare in care pretul urmarit fluctua mai mult spre 1000 decat in jos, am ochit azi si am tintit un zbor Lufthansa direct spre Timisoara cu escale in Zurich si Munchen (destul de ironic dupa ce am lucrat in Zurich si am un fost coleg de servici in Munchen). 1140$ cu tot cu taxe pentru un round trip flight, si niciodata nu am crezut ca o sa ma bucur ca un copil pentru ca am cheltuit atatia bani, si nu ca sa zbor intr-o destinatie exotica ci ca sa ma duc in Timisoara. Imi voi petrece 2 saptamani de vacanta in Romania, iar la intoarcere am noroc de un zbor cu doar o escala (de 1 ora in Munchen).

Deci Romania ready or not, here I come, 15 Mai - 1 Iunie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu