luni, 2 aprilie 2012

Cumparaturi la Target...sau cum sa cheltui multi bani pe nimicuri

Azi am facut primele cumparaturi mai serioase in USA. Dupa o tura nereusita la Whole Foods Market, unde am aflat ca mai toate alimentele erau bio si organice...in traducere cam de 2-3 ori mai scumpe :D. Asa ca mi-am facut abonament pe autobuz (40$), am gasit traseul optim si m-am imbarcat in 86 spre Target. Am auzit eu ca acolo ar fi alta mancare de peste. Si da, pentru prima oara m-am simtit ca in State, primul supermarket cu adevarat mare. Nu mi-a venit sa cred cate reduceri, ce ieftine erau hainele si mai ales ce varietate de produse am gasit. Cautand sarea am dat si peste o romanca care m-a auzit bombanind pe limba materna ca nu gasesc o solnita mai ieftina, si s-a oferit sa ma ajute. Am aflat ca a terminat facultatea in Cluj si vine cate 9 luni prin state sa mai lucreze, si ca ar fi o comunitate de vreo 40 de romani pe aici. Uite cum apar si prietenii :), dar pe de alta parte trebuie sa am grija ce mai vorbesc pe romaneste prin magazine.

Apropo, soferii de autobuz conduc ca nebunii, te simti ca la raliuri. Iar autobuzele astea americane diesel, trag ca o masina de curse, te las efectiv in scaun la fiecare plecare de pe loc. Ce continua sa ma surprinda e amabilitatea oamenilor, peste tot pe unde mergi fiecare te intampina cu "Hi, how are you?!" sau "Hey, are you good, you need help?". Stiu ca sunt formalitati, dar totusi...ce bine ar fi sa fie si la noi asa. Lumea nu e incruntata, nu e ingandurata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu