vineri, 6 aprilie 2012

Next stop Bj's

Si nu, viata mea in USA nu se rezuma doar la mancare :D, dar pentru prima saptamana trebuie sa invat unde sa imi cheltui banii cu folos, si economic. Iar azi am profitat de amabilitatea unei colege de birou care m-a dus cu masina pe la alt gen de magazine si m-a ajutat cu cumparaturile.

Asadar BJ's, un fel de METRO de al nostru dar o idee mai mare (mult mai mare), zici ca era depozitul din Indiana Jones, nu arata in poza dar interiorul e urias. Preturi bune la carne si lactate, doar ca te cam obliga sa iei cantitati mari si deasemenea trebuie sa ai o cartela de membru (similar metro) fara de care nu poti sa achiti. Si chiar nu poti sa achiti, pentru ca la ei la casa nu exista personal. Te duci frumos cu cardul de membru, il scanezi printr-un aparat si apoi...nu, nu pleci cu produsele spre iesirea din magazin, desi nu exista nimeni care sa te opreasca sa nu faci asta. Pur si simplu te vei auto servi. Scanezi tu singur produsele pe o banda in timp ce o voce de robot iti va spune pretul lor si iti va face totalul pe un ecran (mura in gura ca la fraieri, doar sa gasesti codul de bare de pe produse). Si apoi cand esti sigur ca ai terminat e timpul sa decartezi, fie cash (masinaria accepta si monede si bacnote) sau cu cardul.
Eu am ales varianta cash deoarece nu detin un minunat card american...inca. La iesire e totusi un batranel de la security care se uita la tine, si eventual iti verifica bonul.

Interesanta abordare a magazinului, un fel de depozit urias en gros, unde tu pasezi, tu centrezi si tot tu marchezi.

Asta a fost BJ's....si cateva repere de aici:
sunca 1.4kg  -- 9.29$
branza sarata 1kg - 5.85$
cereale 1kg -- 4$ (am luat cutie de 2 kile, cred ajunge pana la vara :D )

Si ceva ce m-a suprins Spaghete Barilla, pachet de 3.6 kg a fost 8$, extrem de ieftin in comparatie cu Romania. Abia astept sa le gatesc. Ahhh si sa nu uitam 1 kg de minunate Muffins uriase, care au fost doar 4$.


2 comentarii:

  1. uuhmmm da, deja mi-e pofta :) am fost si eu intr-un 'metro' din asta unde te autoserveai, dar in capat era si o casierita, in cazul in care n-aveai chef sa ti le scanezi singur. oricum mi s-a parut genial. in dollar tree ai fost?? acolo totul e la 1$. si crede-ma, chiar am avut ce sa cumpar de acolo :) dar oricum, walmart ramane cel mai ieftin. Teona

    RăspundețiȘtergere
  2. Da chestia cu dollar tree suna interesant, ar fi 2 in zona asta, o sa merg sa investighez. Merci Teona :). Walmart nu e aici in zona niciunul, doar cam la o ora de mers cu masina din pacate.

    RăspundețiȘtergere