marți, 3 aprilie 2012

Semipreparate a la USA


Ajuns acasa (vorba vine acasa)...in seara asta si fiind infometat, mi-am zis sa incerc ceva semipreparate de la america. Asa ca am pus ochii pe un amestec de legume cu pui si usturoi si tarte cu capsuni alaturi de o Cola Cherry. Nimic mai simplu, am avut o cina delicioasa in 25 min. Conform ambalajelor si relativ sanatoasa si cu putine calorii. Dar vorba unei colege de la birou, "eu nu am incredere decat in ce gatesc eu, nu ce au "gatit" altii pt mine". Am turnat punga rapid intr-o tigaie cu o cana de apa, si dupa 18 minute legumele deja erau in farfurie. Pana sa se raceasca am bagat la microunde tartele and voila...dinner is served.

Ca si costuri, 3.66$ amestecul de legume (suficient pt 2 persoane) si 3$ tartele (au mai ramas pentru inca 4-5 mese). Cola nu o punem la socoteala, iese undeva la 0.25$.

Per ansamblu cina asta m-a costat cam 2.5$, impartit proportional...not that bad. Dar nu stiu cat e de sanatos :D.

5 comentarii:

  1. aaah pop tarts :D :D :D cat de bine arata,si desi nu sunt cele mai delicioase, mi-e tare dor sa le mananc :) alaturi de o doza de arizona green tea si un snickers, alcatuiau pauza de masa de la ora 7pm. desigur, cu fundul in nisip si picioarele in ocean, apoi fuga inapoi la lucru

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca vad ca o sa pui pe tine 50 lbs pana vii inapoi in tara. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. this pagevisit this site this contentyou could try these out Homepageclick for more

    RăspundețiȘtergere