luni, 2 aprilie 2012

A gati sau a nu gati?

Prima incercare de a gati in noua mea bucatarie provizorie. Paste cu meatballs, oricum nu imi ies mie pastele cine stie ce deobicei, dar de data asta parca am mancat plastic. Pastele luate de la Whole Foods (chipurile organice, fara gluten si cu multe alte insemnari pe ambalaj) au un gust sublim de plastic. Mi-e dor de taiteii si pastele facute acasa de bunica, cu ou, cu faina (apropo astea parca nici din faina nu sunt facute :P). Dar mai incercam, fie ma intorc de aici gras sau un bucatar desavarsit.

PS: furculita din farfurie este cea de acasa, din Timisoara, care o am de cand eram mic si mancam taitei facuti de buni, nicaieri nu e ca acasa.



6 comentarii:

  1. Ai vazut tu un bucatar desavarsit slab? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Funny :), dar refuz sa ma ingras. Am zis :P

    RăspundețiȘtergere
  3. incearca sa faci gris cu lapte...si sa ma anunti daca ai gasit gris :)) eu am avut noroc dupa cateva saptamani

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu o sa fac parte din ceilalti 36%. Gris am gasit, cred la stop & shop. Vroiam sa fac orez cu lapte saptamana asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. ah bravo :) pofta buna!

    RăspundețiȘtergere