sâmbătă, 7 aprilie 2012

O plimbare prin Brighton

Am iesit azi la plimbare pe seara sa imi pun ordine in ganduri. Si fara nici o intentie sa cumpar ceva am dat de 2 magazine rusesti unde nu lipsea salamul moldovenesc sau vegeta. M-am informat putin despre preturi de la rusoaica de la tejghea si apoi insotit de un dasvidaniya scurt m-am indreptat spre Washington Square, o mica piata din Brighton plina de magazine, cafenele (starbucks, americani, si multe apple-uri). Am intrat in Star Market, ceva gen profi de la noi ca sa fac un inventar al preturilor. Acolo un tip jovial m-a intampinat cu un "hello boss, how are you?"...devin agasanti cu politetea lor prin magazine :). Nu m-am putut abtine sa nu iau un apple sauce ca tot am auzit de el prin filme. Ce e de fapt apple sauce-ul asta, un piure din compot de mere, cu putina scortisoara :D, in concluzie baby food dar pt 1$ merita.

In rest am observat ca soferii sunt amabili, te lasa sa treci strada si pe rosu daca nu vrei sa astepti la semafoarele lor care toate sunt dotate cu butoane si chiar cu o voce care iti spune ce sa faci, daca alegi sa o asculti. Si au chiar si piste de biciclisti, si da...am vazut si biciclisti care le folosesc. Mergeam cu autobuzul saptamana asta, si la un moment dat se opreste intr-o statie si il vad pe sofer coborand. Deschide ceva in fata autobuzului si coboara suportul de biciclete. Ditamai monstrul de autobuz avea suport de biciclete pe bot. A ajutat biciclistul sa isi puna bicicleta in suport, i-a taxat bilet normal si am continuat drumul, urmand aceeasi operatiune in momentul in care a trebuit sa coboare acea persoana. Chiar nu ma asteptam la asa ceva, si e prima tara unde vad autobuze dotate cu suport de biciclete, Am mai vazut vagoane de tren pentru transport biciclete, tramvaie in Zurich dar autobuze niciodata :).

2 comentarii:

  1. Deci...ia o bicicleta si ... pe cai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intentionez la vara, ca asa nu se mai poate. Chiar peste tot sunt piste de biciclete amenajate, mai ceva ca in Germania. Am vazut incluziv piste cu 2 benzi pe sens (adica 4 benzi in total), si peste care nu se bagau masinile. Asa ca in 2 luni sigur imi iau un bike secondhand mai de Doamne ajuta si ma inhamez la urcat dealurile pe aici (zona e deluroasa).

    RăspundețiȘtergere