miercuri, 11 iulie 2012

Locked out! Help...

Se pare ca o tot patesc cu usile americane. Zilele astea s-a intamplat din nou si am reusit sa ma incui pe dinafara din propria camera. Cele mai multe usi au un buton care il apesi, si usa nu se poate deschide de pe exterior, iar atunci cand de pe interior intorci manerul rotund (toate usile aici aproape au maner rotund), acel buton sare si usa se deblocheaza.

Eu am norocul ca manerul usii de la camera mea sa aiba o rotita (buton) pe care trebuie sa o invarti si astfel blochezi usa. Daca se nimereste sa fi adormit dimineata asa cum am fost eu, uiti sa mai rotesti acel buton inapoi, si inchizi usa dupa tine ca mai apoi sa constati ca nu mai poti intra. Asa ca ieri m-am prezentat la lucru cu o camasa luata de la spalat (ehh mai mergea o zi), si niste ciorapi de imprumut. Evident proprietarul apartamentului a dat din umeri cand am cerut cheile pentru camera mea, si deci ultima varianta a fost sa citesc tutoriale pe internet, cum se intra prin efractie. Am descoperit ca e ceva uzual aici in USA ca usa de la camera sa se incuie singura (si cu putin ajutor din partea ta bineinteles). Ajuns acasa aveam 2 optiuni, sa aplic metodele invatate pe internet sau sa urc pe o scara de pe exterior si apoi pe geamul lasat deschis de dimineata.

Prima optiune a dat rezultate si ceea ce am vazut cu totii in filme, sa deschizi o usa cu cardul de la banca e perfect posibil in tara tuturor posibilitatilor. M-am muncit ce-i drept cam 20 de minute dar acum ca stiu "tehnologia" cred ca as putea sa o deschid si in 5 minute, dar as prefera sa nu mai repet experienta. Ideea e sa curbezi cardul de plastic (poate sa fie si cel de metro sau orice alt card), in asa fel incat sa intre intre usa si toc si sa preseze pe limba usii. Aceasta limba nu este blocata de mecanismul de blocare asa ca cu putina indemanare specifica lui MacGyver puteti sa rezolvati usor rusinea de a ramane incuiati pe dinafara.

Ce ma intreb eu acum, oare usa de la intrare se poate deschide la fel de simplu?


Un comentariu:

  1. Eu am norocul ca manerul usii de la camera mea sa aiba o rotita (buton) pe care trebuie sa o invarti si astfel blochezi usa. Daca se nimereste sa fi adormit dimineata asa cum am fost eu, uiti sa mai rotesti acel buton inapoi, si inchizi usa dupa tine ca mai apoi sa constati ca nu mai poti intra.bulk unisex t shirts
    youth white t shirts bulk

    RăspundețiȘtergere