luni, 27 august 2012

toaleta infundata

S-a produs si inevitabilul. Arucand ca un zapacit ce sunt niste prosoape de hartie in toaleta (m-am bazat ca super toaletele americane sunt ca un aspirator), m-am trezit cu vasul care se umplea si se tooot umplea pana s-a umplut si podeaua din baie de apa.

Norocul meu face ca nu stau prea bine americanii la constructii, asa ca podeaua era in panta si toata apa in loc sa inunde casa, a ramas cuminte in baie. Cum nu aveam la dispozitie nici o ustensila de desfundat toalete buclucase...am stat putin, m-am scarpinat de mai multe ori dupa ureche si apoi am apelat la bunul prieten google. Mi-a luat ceva timp sa gasesc ca toaleta infundata i zice "clogged" si apoi urmatorul pas a fost Youtube. Un search pentru "how to clean clogged toilet", m-a adus in fata a 2 optiuni mai putin murdare si fara prea multa tehnologie.

Pasul 1: am pus niste detergent de vase in vasul de toaleta si am lasat vreo 10 minute. Apoi am turnat apa calda (nu prea fierbinte ca se crapa vasul de ceramica si am imbulinat-o atunci). Si am lasat din nou sa stea asa.
https://www.youtube.com/watch?v=ccQJTfAEtNY&feature=related

Pasul 2: Am luat o punga de plastic, mi-am pus-o pe mana si am trecut la partea murdara a planului meu. Am bagat mana cat am putut de adanc si am actionat precum o ventuza. Teoria zicea ca apa calda in combinatie cu detergentul de vase ar trebui sa faca alunecos acel dop si sa scap de el.
https://www.youtube.com/watch?v=BXq91bACfT4&feature=related

Pasul 3: am tras apa la wc, si m-am rugat in timp ce se umplea vasul sa nu dea din nou pe dinafara si sa imi petrec inca 10 minute curatand baia.

And it worked. Vorba romanului, cand nu ai de lucru iti faci. De ce scriu pe blog despre asta? Pentru ca face parte din experienta completa americana :D, si poate cuiva i va fi de folos daca trece printr-un maxim moment de asta.

7 comentarii:

  1. tare... post-ul se potriveste dupa cel cu mancarea romanesca

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta dovedeste cat de buna si incomplet gatita a fost mancarea aia romaneasca. Acum sa citesti urmatorul post din trilogie ca sa fie complet :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Cred ca "prietenii stiu de ce" postul asta cu toaleta infundata dupa ce a dovedit salata aia de vinete :)))

      Ștergere
  4. Cred ca "prietenii stiu de ce" postul asta cu toaleta infundata dupa ce a dovedit salata aia de vinete :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. " nu stau prea bine americanii la constructii, asa ca podeaua era in panta si toata apa in loc sa inunde casa, a ramas cuminte in baie" ..acesta este tocmai motivul pentru care a fost conceputa asa..in caz de inundatie sa nu iti intre apa in casa..nu a fost o greseala :)

    RăspundețiȘtergere