miercuri, 23 mai 2012

Frozen yogurt, yamm

Frozen yogurt iar in plan secund se pot observa monstrele.
Am experimentat ieri pentru prima oara ceva cu adevarat american. Frozen yogurt, cred ca se numara printre primele chestii incercate aici care cu adevarat mi-a placut. Tot ce am incercat pana acum era ori prea dulce (cheese cake sau pecan pie) ori prea fara gust (ma refer la prajituri si dulciuri)

Frozen yogurt este originar chiar de aici din New England si chiar din Boston, inventat undeva prin anii 70 si promovat de bine cunoscuta firma Danone (nu, nu fac reclama mascata). Deci ce e aceasta "minune"...doar un banal iaurt inghetat cu arome, asa cum i spune si numele, impreuna cu zahar (dar nu prea mult), si topping (neaparat sa il asezonati cu asa ceva pentru ca face toti banii si da cu totul alt inteles). Vorbind de bani, eu am dat undeva la 5$ pe acel pahar de dimensiune "small" (cel de langa e mini). Mai erau inca vreo 3-4 dimensiuni in crestere, dar small e suficient ca sa iti satisfaci curiozitatea si pofta.

Prudential Center
Eu am gasit o locatie unde vindeau asa ceva prin Prudential Center, un local dragut...Pinkberry i spune (http://www.pinkberry.com/) si da, aici le fac reclama pentru ca a fost delicios si s-au purtat foarte frumos cu mine. Cand am ajuns la ei era coada, deci din start se anunta promitator si deja imi faceam griji ca nu voi stii ce sa aleg din multitudinea de arome, dintre care unele dintre ele nu am auzit in viata mea de ele (stie careva ce inseamna Lychee sau mocha? O sa va las sa apelati la prietenul google...mie mi-a explicat domnisoara de acolo). Cum sta treaba cu aromele? Desi era coada mare, nimeni nu a comentat cand am fost intrebat daca sunt pentru prima oara la ei, iar eu am raspuns afirmativ. Pentru ca apoi a urmat o intrebare si mai interesanta, "Would you like to taste the flavors?", replica mea romaneasca clasica fiind "of course, but is it free???!". Normal ca era moca, iti pune in paharele mici cate putin din fiecare aroma pe care o doresti (daca ti le iei pe toate poti face cat un iaurt urias, din nou gandire de roman autohton). Asa ca m-am oprit asupra aromei de caramel sarat.

Prudential Center in ceata
Urmeaza toppingurile (http://www.pinkberry.com/toppings.html), aici chiar ai mult de lucru pentru ca ai de ales intre o sumedenie de sortimente de ciocolata, si sosuri de fructe sau ciocolata si pana la bucati de fructe, alune si multe altele (lista e lunga) si poti pune din toate pana umplii paharul. Mi-am simplificat existenta din nou si am zis doar "I'll let you do it as you like it". Atat i-a trebuit simpaticei chelnerite sa auda, mi-a pus o groaza de chestii, dar pot sa zic ca nu regret ca am mers pe mana ei, I enjoyed it. O sa las poza sa vorbeasca de la sine, si cu siguranta o sa mai fac o vizita (mai multe desigur), la frozen yogurt. Aroma ce a rezultat a fost o combinatie interesanta intre dulce si sarat. Data viitoare cred ca merg pe aroma de piersica si o sa am timp sa studiez si toppingurile pe site-ul lor in detaliu, deci voi merge cu tema facuta.

"Frozen" e si vremea de pe aici, afara m-a intampinat o ploaie marunta si rece cum doar pe la noi la munte vezi, si doar toamna. Era senzatia care o ai cand treci printr-un nor, te uda cu tot cu umbrela din cap pana in picioare, nu e vreme nici de tinut cainele afara. Si totusi ei continua sa alerge fara a fi perturbati (se vede si in poza). Pentru sfarsitul lunii mai, sa vezi zgarienorii nu prea inalti din Boston cu varfurile in nori si ceata, e straniu. N-am crezut ca o sa imi doresc asta, dar vreau sa vina vara.

3 comentarii: