miercuri, 20 iunie 2012

caldura mare mon cher

20 de grade acum cateva zile la plaja       
Si iata ca a sosit si vara in plina glorie. M-am tot intrebat si am intrebat pe aici cand se termina cu ploile, vantul si temperaturile sub 20 de grade care au fost pana ieri. Toata lumea mi-a spus ca vara aici incepe de prin 20 iunie si nu puteau fi mai exacti. Azi temperaturile s-au apropiat de 100 de grade Fahrenheit...da trebuie sa ma obisnuiesc cu scara lor de masura (adica (100-32)/1.8 aproximativ pentru a afla celsius).

Chiar daca acasa in Romania temperaturile astea sunt ceva obisnuit, aici sunt greu de suportat, datorita umezelii pronuntate de la ocean. Dimineata nu s-a simtit asa rau, dar plecand de la birou pe la 6, si iesind dintr-un spatiu climatizat (oarecum, pentru ca azi s-a stricat instalatia de climatizare pe la jumatea zilei...probabil a cedat sub presiunea valului de caldura), am simtit un aer umed si fierbinte, si mi-au trebuit cateva minute bune sa pot sa respir normal din nou. Dar va mai fi maine asa si apoi revenim la "normal", 23-26 de grade.

Si cum sa "sarbatoresc" mai bine venirea caniculei pe taram American decat cu o tunsoare, trebuia sa scap de lana care era tot mai deasa. La 2-a mea incercare am gasit aici in Newton un hair stylist (nici nu aveam cum sa nu gasesc pentru ca sunt vreo 3 pe distanta de 200m de apartament). Mi-am facut programare ieri pentru azi la o domnisoara draguta si unde am primit si un discount de 25%. Azi supriza...am aflat ca domnisoara cu care vorbisem ieri a fost concediata, si am avut cred norocul sa ma tunda chiar patroana pe aceeasi suma. Si pot sa zic ca fata de prima experienta dezamagitoare, unde m-a tuns un italian imigrant, de data asta a iesit chiar bine. Am aflat ca la ei e o diferenta intre hair stylist si barber shop. Si exista o lege cum ca la un hair stylist sunt obligati sa spele parul inainte de a il tunde, pentru ca e igienic dar si pentru ca se pare ca multa lume stie sa tunda mai bine cu el ud. Tipa a tuns si in New York, asa ca am lasat-o sa faca ce stie ea mai bine, si am fost multumit.

Un tuns aici costa intre 10$ (nu as recomanda...ieftin nu inseamna neaparat si bun dupa cum am vazut pe pielea/parul meu) si 20-30$. Eu am platit 15$ cu acel discount si probabil voi reveni in acelasi loc si data viitoare.

3 comentarii:

  1. Aici au fost 50 de grade ieri in centru. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine...la soare ma gandesc. Lasa ca aici se simte mult altfel din cauza umezelii excesive, asa am zis si eu, un fleac! Dar nu e chiar asa.

    RăspundețiȘtergere