sâmbătă, 9 iunie 2012

Cum iti "rezolva" instalatorii o problema

In sfarsit mutat in noul apartament (aici e o poveste mai larga cu care voi reveni in urmatoarea postare). O prima chestie care ar trebui rezolvata aici este apa de la chiuveta din bucatarie care nu curge. Am luat legatura cu proprietarul, si mi-a furnizat numarul de la un instalator (intre timp a trecut o saptamana). Am contactat instalatorul joi, tipul amabil...tipic american (amabilitatea astea mi-e tot mai des dovedit faptul ca e doar de fatada, si lumea e cu interese si cu 2 fete), asa ca David, personajul nostru imi spune ca ar putea sa treaca vineri sa rezolve. I zic dupa 6, ca in rest sunt la birou...nu poate, bun zic eu hai in pauza de masa la 1. Instalatorul e de acord si imi spune ca ajunge intre 1 - 1:30 in decursul zilei de vineri. Imi spun in sinea mea ca am destul timp sa ajung acasa si sa nu plec mai repede de la birou, nimic mai neadevarat asa cum mi-a fost dovedit in ziua urmatoare.

Ajung vineri la 1:05 acasa, si astept pana la 1:30. Sun instalatorul ca sa ma lamuresc unde e. Imi spune ca ei au fost, au batut la toate usile la ora 1 fix, nu a fost nimeni asa ca au plecat. Am incercat eu sa-i explic ca a trebuit sa vin de la birou ca de fapt ne intelesesem altfel la telefon, nici vorba. Omu nostru a repetat "we where there man, pounding at every door, you weren't there.." si apoi mi-a inchis in nas. Socat si neobisnuit cu atitudinea asta, am sunat inapoi, incercand sa vad cand se poate rezolva totusi problema mea. Mi-a comunicat sec ca ma suna ei de dimineata sambata.

Si se face sambata, ma trezesc devreme, si astept apelul. Undeva pe la ora 11 ma duc pana in bucatarie cu ceva treaba dar nu iau telefonul cu mine (spre deosebire de ei, eu nu sunt lipit de telefon). Evident ca personajul nostru suna exact in acea clipa si eu nu aud telefonul. Revin in camera vad un apel de pe un numar care nu il stiam, si sun inapoi....nimic, mesagerie vocala. Peste alte 20 de minute ma decid sa sun instalatorul sa vad care e situatia. Imi spune ca de data asta colegul lui, Ray, m-a contactat, si nu am raspuns. Sa il sun inapoi. Incerc de cateva ori, si dau intr-un final de Ray...personajul nr2 din povestea asta. Ray imi spune ca s-a nimerit prin zona, a sunat dar nu a raspuns nimeni asa ca a plecat mai departe. Incerc iar in stilul meu sa-i explic omului ca s-a intamplat sa nu am telefonul la mine...nimic, acelasi rezultat, nu a lipsit mult sa imi inchida si asta telefonul. A ramas ca poate ma suna el deseara...asa ca voi sta cu telefonul atasat de mine, si oricand gata sa sar cand domnul instalator se nimereste sa fie in zona si disponibil.

To be continued....

2 comentarii:

  1. Totusi, cine plateste pe cine in acest caz? Alti instalatori mai seriosi nu exista?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai astia mi-au fost recomandati, dar cum nu am reusit nici acum sa rezolv, o sa-i mai sun o data maine..iar daca nu rezolv nici atunci voi pasa in stilul clasic american problema catre proprietarul apartamentului.

    RăspundețiȘtergere